fredag 30 oktober 2009

Fest och helg

Festen var trevlig och hade inte så höga förväntningar så jag tog det som de kom.
Träffade massor med nya människor.
Eftersom man var tvungen att klä ut sig till något så hade jag panik, jag pendlade mellan att vara vampyr,djävul och annat... men några timmar innan jag skulle åka kom jag på den briljanta idén att vara kapten(båt) eller / sjöman hur vad man nu vill kalla det.
Så jag tog på mig midjekjolen, vita linnet och "captain" mössan, röda läppar och på med high- heelsen och knallade mig sedan iväg till festen :) Så det blev så det...

Idag har jag inte gjort mycket alls, suttit och pluggat lite annars inte mycket annat.
Imorgon ska jag plugga...kanske träffa någon, och på söndag ska jag på kvällsbio kanske med en kompis och se någon BRA film :) Sen är det ju måndag.....igen.... Dags för prov,förhör och läxor. Men det är väl bara att vänta tills nästa lov...

Ha det bra!

PUSSAR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar