fredag 9 oktober 2009

Fredag igen och allt om veckan :)

Hej alla söta!

Sry för dålig uppdatering men jag har verkligen haft fullt UPP!

I lördags då jag var med och tävlade så var det en jätte rolig dag! Det hände massor..
När vi kom di så hade jag förväntat mig ett stort köpcentrum där det är varmt och skönt och om man blir rastlös så är det bara att plöja runt i affärena runt omkring en. Lite som gallerian .. Men NEJ NEJ! Det var verkligen INTE så! Utan när vi kom fram dit så stog det en liten medelstor scen UTOMHUS i det gråa knappt några plus gradiga vädret. Redan då kände jag hur man sakta började komma in i "att frysa" läget och jag som hade fixat till mig lite och bara haft på en skinnjacka på en tunn kofta/jacka. Så jag frös verkligen hela dagen.
Något köpcentrum kan man verkligen inte kalla att det var, mer som några gator korsade fullspäckade med affärer. Som tur så hade jag och min vän dessa att gå in och värma oss i.
Annars så var det faktiskt kul! Man fick träffa nya människor som delade samma intresse som en :)

Det var verkligen kul att få stå där uppe på scenen :) Och sjunga min ca 4 min låt var fantastiskt!
Måste upplevas igen såklart(!)
Men jag vann dock inte, men det var jätte många som var med och sjöng och en hel del väldigt duktiga oavsett ålder!

Sen i tisdags så var jag hos min sångpedagog, hon är alldeles underbar och otroligt hur roligt man kan ha det med den människan att verkligen kunna släppa loss med rösten:)

Ikväll så ska jag nog träffa AnnaKatarina för att tillsammans kolla på IDOL och njuta av en helt vanlig fredagskväll med popcorn och mys!
Imorgon har jag nog tänkt att försöka få lite skolarbete klart och kanske hinna med något mer intressant :)


PUSSAR

Ojojoj vilket långt inlägg det blev :P

3 kommentarer:

  1. Hej! Jag undrar om du skulle kunna ha en frågestund någon gång? :)

    Har sett dig sjunga på riddarholmen tror jag och du är GRYM!

    <3 :D

    SvaraRadera
  2. DU är BÄST! Fortsätt med du är bäst på.. SJUNG!
    Kramar /Natalie

    SvaraRadera
  3. Haha vad roligt att ni kom med ;) Pussss

    SvaraRadera