söndag 11 oktober 2009

Helgen.. Ny vecka

Hej på er alla söta!
Igår så var jag hemma hos en kompis vi satt och kollade på Körslaget (jag vet det var match mellan Sverige- Danmark då) men jag följde matchen vid pauserna ;)
Vi hade iallafall roligt igår.

Idag så vaknade jag rätt sent, äntligen fick man vila ut(!) Sen så har jag i stortsett inte gjort mycket städat lite...
Ikväll är det Green Day i Globen, kul för som som ska gå :D Haha inte min musik-stil direkt men kan vara kul endå!

Nu sitter jag här i mysbelysningens sken på mig och skådar det gråa regniga höstväder utanför(:( Dags att köpa höstjacka nu.. tror jag)
Ikväll så ska jag nog skriva på en uppsats som ska in på onsdag ( ca 10 sidor) :/ Kommer bli riktigt jobbigt..


Ni får ha det bra!

PUSSAS

1 kommentar:

  1. Haha Danmark vann ju :( Iallafall älskar din blogg o din vardag!
    <3

    SvaraRadera