torsdag 1 oktober 2009

Laddad inför LÖRDAG :)

Hej allihopa!

Snart är veckan slut vilket innebär att jag snart ska få stå på scenen, tävla, med mikrofon i handen och satsa järnet!
Är laddad! Redo att göra det jag älskar att göra... SJUNGA!
Det jag är mest "rädd" för är att nervositeten ska ta tag i mig och min röst kommer darra.. Men jag har bestämt mig för att jag kommer vara hur lugn som helst och det kommer låta superbra!
Önska mig lycka till på Lördag.. Jag ska vinna det hela såklart! :D

Idag så har jag haft en allmänt kort dag, och ingenting speciellt har hänt.
Nu ska jag bege mig ut igen :)

Puss och kram!
/Carro

2 kommentarer:

  1. Ååh vad kul det låter Jag önskar dig lycka till CARRO! Du kommer definitivt VINNA ALLT!
    Vart kommer du tävla? Vill jätte gärna komma och titta.. Älskar din röst :D

    SvaraRadera
  2. Du KOMMER VINNA!
    /Elin

    SvaraRadera