söndag 25 oktober 2009

Halloween

Sitter här och funderar vad man ska vara på halloweenfesten som man ska till under veckan?
Jag har fått förslag som
- Häxa
- Spöke
- Vampyr

Men jag är fortfarande osäker har ni några andra förslag? :)

Annars idag så har jag faktiskt inte gjort någonting, jag tror detta är den första söndagen sedan i somras som jag faktiskt kunnat göra..... ja i stortsett ingenting. Det är väl inte heller så förvånansvärt men endå..

Klockan är tillbakaställd - 1tim vilket menas med att man faktiskt får sig en x-tra timme att sova vilket är härligt, men å andra sidan så betyder det att det blir kortare dagar och längre nätter.
Jag föredrar hellre att bli väckt av solljuset och fågelkvitter tidigt på morgonen än att faktiskt vakna 7 och inte fatta om det fortfarande är natt eller om det faktiskt är morgon.. Men vintern har sina fördelar också!

Imorgon har jag i planernat att faktiskt städa, riktigt ordentligt. HATAR att städa men när man väl är klar så märker man ju att det varit värt det hårda slitet!

Vi hörs imorn!

PUSSAR

1 kommentar:

  1. Ja, jag tror det! Vad roligt, vi kanske ses då iaf vi castar på samma ställe :) Kram!

    SvaraRadera