fredag 6 november 2009

Det är dags för frdagsmyyyyys

Jag har inte skrivit ett ord i bloggen på länge, har inte haft lust eller tid... BUT NOW I'M BACK!

Jag har massor att berätta er, jag var och kolla på Michael Jackson's THIS IS IT igen, jag vet jag var på premiären och det räcker men eftersom denna film bara visas ett tag och sedan aldrig mer kommer visas så är det väl lika bra att utnyttja chanserna om man nu gillar den så mycket :)

Veckan har varit lugn, inget vidare stort har hänt....
Jag ska vara med i en talangtävling annars, men det är väl inte någon stor nyhet ( eller?)... Eftersom artisteri är något jag verkligen brinner för så tar jag såklart chansen! Håll tummarna!

Ikväll blir det IDOL mys och kanske lite Ben & Jerrys för att toppa det hela :)

Ha en trevlig helg och myyyyyys(som rubriken säger)

PUSSAR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar