tisdag 22 september 2009

Underbar helg(klassresan)

Hej alla fina!

Som ni vet har jag tillbringat de senaste dagarna med klassen i skärgården.
Jag kan börja med att när jag skulle träffa Anh så hade jag med min stora rullväska och därpå en sovsäck som dinglade. Jag var tvungen att ta T-banan och folk stirrade hela vägen.
Jag skulle ta trappan ner men höll på att ramla med väskan och hela trappan stog och bara stirrade.. Iallafall sen nä jag tagit mig dit där klassen var så var det bara att sitta och vänta..

När vi kommit fram så var det en lång väg att gå ca2.5 km i mörkret men den "långa" promenaden var inte så lång som jag trott. Nä vi kommit fram så var alla rätt trötta...
Under klassresan har jag:

  • Sett minst fyra fallande stjärnor(stjärnhimlen ute i skärgården kan inte jämföras med något annat helt underbar)
  • Sovit mindre än 16 tim på 3 dagar
  • druckit mer än 8 koppar te
  • ´Fått göra en mängd olika utmaningar

Njutit av de fina dagarna vi hade!

Jag hade det verkligen jätte roligt, och idag har vi fått ledigt så vi kan "vila " upp oss.. men har en del skolarbete att göra så får sätta igång med den..

puss &kram
/carro


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar