fredag 18 september 2009

Smidig packning.. Snart dax att dra :)

Hej på er alla!
Svar till anonym som kommenterade: Abolut kan jag köra frågestund någongång :D


Idag har det varit en väldigt kort dag som alltid :) Jag gick hem, packade in de sista.. men det har uppstått ett litet problem. Allt får INTE plats i min väska!!?? Hur ska jag göra nu( ?) Får packa om allt i en större väska( packningen har tagit mig 30 min) för att allt ska bli så smidigt packat som möjligt, så det är bara att börja om igen... Grejen är att jag först packat ner allt i en större format av väska men den visade sig vara för stor o nu till en mindre o den är alldeles för liten. .. Så får väll lösa detta på något klokt vis..
Annars har jag nog kollat igenom min packning ca 10 ggr så att jag inte glömt något.
Ska möta upp Anh i stan senare och sedan dra oss mot centralen med våra tunga väskor.
Sen blir det pendeln med klassen till Nynäshamn och därifrån till våran lilla Ö.
Idag annars så var jag även och köpte en liten fika.. men usch mår lite illa efter den. :/
Sen plöjde jag bara runt i affärena köpte lite det som var nödvändigt.
Imorgon ovh några dagar framöver kommer nog bli hur glada och roliga som helst.

Ni får ha det super bra i helgen!
Pussar & kramar
/Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar