torsdag 17 september 2009

Packa..klassresa

Hej på er alla fina!

Ledsen för en dålig uppdatering men har haft mycket att plugga så har inte haft tid att göra något :(


Imorgon bär det av till klassresan.
Vi ska åka ut till skärgården.. stanna i ca 4 dagar :) Så imorgon sen eftermiddag samlas klassen på centralen för att sedan ta pendeln till Nynäshamn.
Sen väntar en lång båtresa och sedan än en gång en båt(taxi) och sist en 2.5km lång promenad igenom mörk skog. Vi får se hur det går när alla drar igenom sina rullväskor genom skogen, och sedan när vi trötta kommer fram är det dags för min grupp att laga mat. Så det blir nog en tuff dag men också händelserik.

Annars under denna tid (jag inte bloggat) så har jag mest suttit läst på inför prov,förhör..etc
Idag slutade vi tidigt, så begav mig in till stan för att kolla lite skor men hittade inga, så stack till en annan affär där jag hittade ett par :) Sen tog jag en SUSHI och tog med och åt. Lika gott som alltid ;)
Ikväll blir det nog kolla på IDOL, kanske träffa AnnaKatarina :) Vi får se!

Ha det bra !
Puss & kram <3

2 kommentarer:

  1. Vilken härlig blogg du har! Älskar att läsa den! Kan du ha någon frågestund någon gång? :)

    SvaraRadera