lördag 26 september 2009

Mysig lördagskväll

Hej på er!

Förlåt för att jag inte bloggat på ett tag men har helt enkelt haft lite bloggtorka...
Idag så passade jag på att verkligen sova ut imorse, eftersom tröttheten hållit i sig hela veckan som var(p.g.a sömnbrist på klassresan), även om jag sov tillräckligt i veckan så kände jag mig trött. Men nu är jag mitt gamla,pigga jag.

Somsagt igår fick jag reda på vad vårat tema till spex-fotot ska vara och det är "80-tal" roligt, har kollat på kläder och smink och sånt, och det är en stor skillnad mellan 1980 och 2009, vilket smink dom hade på den tiden! Vilka kläder!!?? Men dem skulle nog säga samma sak om våra kläder.
I allafall idag var jag och handlade lite saker inför det, bl.a. ett par "neon-lila" strumpbyxor och shorts. Provade på min look-a-like-80talet look idag med smink och hela paketet, och jag såg inte klok ut.
Men det blir säkert kul på fotot!

Ikväll ska jag träffa AnnaKatarina, snacka lite och bara ha en trevlig mysig lördag.
Lite godis, lite choklad så är allt bra.

Oj vilket långt inlägg det blev..

Puss & kräm

Trevlig helg!

1 kommentar: