söndag 6 september 2009

Underbar helg

Hej alla fina!

Under helgen har jag inte gjort så jätte mycket, men en av höjdpunkterna var nog att jag igår (lördag) sov över hos min kompis Emma, vi hade det jätte roligt. Kollade på en massa filmer under kvällen, en komedi och självklart en skräckfilm. Som faktiskt var väldigt äcklig och läskig. Men roligt hade vi absolut, kvällen bjöd på en hel del skratt haha..
I lördags så var det väl en vanlig slappedag, gjorde inte så speciellt mycket. Jag träffade en kompis och såg en film tillsammans under kvällen. Det har varit en rolig helg..
Nu är det en lååång vecka som väntar ( eller lång kanske man inte ska kalla det , dagarna rullar ju på rätt snabbt) :) Jag är laddad för ny vecka ;)

Ha en toppen vecka allesammans! :D

Puss & kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar